Κορωνοϊός και Τουρισμός: Έχετε σκεφτεί τι θα συμβεί εάν… της Χρύσας Σωτηράκη
Έχετε σκεφτεί τι θα συμβεί εάν δεν βρεθεί εμβόλιο σχετικά με τον κορωνοϊό κατά τους προσεχείς μήνες;
Διότι στον τουρισμό και στη χώρα μας, μπορεί η ζήτηση μέχρι τώρα να παραμένει ουσιαστικά σταθερή σε υψηλά επίπεδα όμως αυξάνεται η προσφορά μέσω της δημιουργίας νέων ξενοδοχείων και νέων διαμερισμάτων και οικιών που εισέρχονται στις Βραχυχρόνιες Μισθώσεις, οπότε με σταθερή λίγο – πολύ την ζήτηση, η αύξηση της προσφοράς επιδρά στη μείωση των τιμών (εσόδων των ασχολούμενων με τον τουρισμό), έχουμε τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από γειτονικές χώρες όπως η Τουρκία και Αίγυπτο, και τώρα πλέον, μας έσκασε και ο … κορωνοϊός.
Υπενθυμίζουμε ότι ο κορωνοϊός εξαπλώνεται από άτομο σε άτομο σε κοντινή απόσταση, παρόμοιο με άλλες αναπνευστικές ασθένειες, ενώ θεωρείται ότι εξαπλώνεται και από την επαφή των ανθρώπων με ορισμένα ζώα.
Ευτυχώς όμως, όλοι αυτοί οι ιοί περιορίζονται φυσικώ τρόπω, με την αύξηση της ζέστης, δηλαδή με τον επερχόμενο ερχομό της Άνοιξης και αργότερα του Καλοκαιριού. Αυτό σημαίνει ότι ο υγειονομικός τομέας έχει μπροστά του, χονδρικά ένα εξάμηνο, που το περιβάλλον διάδοσης του κορωνοϊού θα είναι αφιλόξενο για τον ιό, ένα χρονικό διάστημα που θα μπορεί ο επιστημονικός κόσμος να επιδοθεί στην εύρεση του εμβολίου. Αν όμως δεν το έχουν βρει με την έλευση του επόμενου φθινοπώρου, όταν η θερμοκρασία αρχίζει πάλι και πέφτει και η υγρασία αυξάνει, ήτοι ένα περιβάλλον φιλόξενο για τους ιούς, τότε θα αρχίσει το πρόβλημα πιθανότατα, να γίνεται σημαντικά εντονότερο σε σχέση με την μέχρι σήμερα πορεία και έκταση του ιού.
Επιστημονικές δε πηγές, αναφέρουν ότι ακόμα και εάν βρίσκονταν σήμερα εμβόλιο, αυτό μέχρι να παραχθεί σε ικανοποιητικές ποσότητες για να καταπολεμηθεί παγκοσμίως και να διανεμηθεί διεθνώς, θα απαιτούσε περίπου έναν χρόνο. Εν ολίγοις, ακόμα και εάν σήμερα ανακαλύπτονταν το εμβόλιο, ο ιός θα είχε μια χρονική περίοδο περίπου έτους, που θα εξακολουθούσε να διαδίδεται στον πληθυσμό, και να επιφέρει και έναν βαθμό θνησιμότητας – θα μπορούσε δηλαδή να συνεχίσει το έως και θανάσιμο έργο του.
Με τα δεδομένα που έχουμε λοιπόν σήμερα, ένα μη αρνητικό σενάριο, ένα ρεαλιστικό δηλαδή σενάριο, που θα μπορούσαμε να δούμε μπροστά μας, κατά το προσεχές φθινόπωρο και χειμώνα, είναι το ακόλουθο:
Ο ιός διαδίδεται ταχέως και στην Ευρώπη – ήδη ακούσαμε ότι προς τα τέλη Φεβρουαρίου 2020 έφτασε και στην γειτονική Ιταλία, όπου υπήρξαν κάμποσα κρούσματα και ολίγοι σχετιζόμενοι θάνατοι. Στην χώρα μας, η εδώ πολιτεία που διαχρονικά, δεν φημίζεται και για τα οργανωσιακά της skills, θα πρέπει να εργαστεί πολύ σκληρά και μεθοδικά και να χτυπήσουν υπερωρίες μαζί με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου η χώρα μας να θωρακιστεί, όσο μπορεί να θωρακιστεί…
Διότι είναι θέμα χρόνου, ο ιός να βρεθεί και στη χώρα μας. Είναι αναπόφευκτο. Και βέβαια, όταν συμβεί αυτό, οι επιπτώσεις μπορεί να είναι έως και έντονα αρνητικές στον κλάδο του τουρισμού. Διότι έχει ήδη φανεί, ότι οι τουρίστες, αποφεύγουν να πάνε σε περιοχές και χώρες, όπου ο κορωνοϊός έχει διαδοθεί – θα τα έχετε διαπιστώσει για άλλες χώρες, από τις ειδήσεις που παρακολουθούμε. Και στις πόλεις και περιοχές που έχει χτυπήσει ο ιός, παρουσιάζεται μια γενικότερη “νέκρα”, ήτοι τα καταστήματα παραμένουν κλειστά, ο κόσμος δεν κυκλοφορεί στους δρόμους κ.λπ.. Πέραν δηλαδή του κινδύνου να πεθάνουν κάποιοι άνθρωποι, επέρχεται και μια οικονομική κατάρρευση. Δεν πρέπει να υποτιμούμε λοιπόν, τους κινδύνους που επιφέρει ο κορωνοϊός.
Μάλιστα, στις 26 Φεβρουαρίου, διαβάσαμε ότι επιβεβαιώθηκε το πρώτο κρούσμα του ιού στην Ελλάδα. Με δεδομένο ότι είναι μπροστά μας, το πατρινό καρναβάλι, στο οποίο οι καρναβαλιστές είναι χιλιάδες και συνωστίζονται, και ακόμα περισσότερες χιλιάδες είναι οι επισκέπτες στην Πάτρα, που συνωστίζονται σε ανοιχτούς αλλά και κλειστούς χώρους (π.χ. μπαράκια), επισκέπτες προερχόμενοι από διάφορες πόλεις της Ελλάδας, οι οποίοι με το που θα τελειώσει το καρναβάλι, θα επιστρέψει ο καθείς στην πόλη του… καταλαβαίνετε τον κίνδυνο διασποράς που υπάρχει.
Επομένως, είναι πολύ σημαντικό η πολιτεία και οι υγειονομικές μας αρχές, να λάβουν εγκαίρως, όλα τα απαραίτητα μέτρα για την στιγμή που ω μη γένοιτο, η οποία όμως θα έρθει – είναι ζήτημα χρόνου – θα αντιμετωπίσουμε το κάπως ευρέως το θέμα. Και έως την παρούσα στιγμή (τέλη Φεβρουαρίου 2020), είμαστε τυχεροί, ακριβώς επειδή το πρόβλημα δεν έχει έρθει εντός του “σπιτιού” μας αν και ήδη βρίσκεται στο κατώφλι μας, άρα έχουμε περισσότερο χρόνο, να προετοιμαστούμε. Η πολιτεία και οι υγειονομικές μας αρχές, θα πρέπει να έχουν ήδη σχεδιάσει τρόπους το δυνατόν αποτελεσματικότερης αντιμετώπισης, όταν το πρόβλημα φτάσει εδώ.
Βλέποντας και το τι έχει συμβεί διεθνώς και ιδίως στις περιοχές που το πρόβλημα είναι σοβαρό, παρομοίως και η ελληνική πολιτεία πρέπει να έχει ετοιμαστεί για να περιορίσει και αντιμετωπίσει το πρόβλημα: να έχει στήσει νοσοκομειακές πτέρυγες που θα διαθέτουν όλα τα αναγκαία μέσα να αντιμετωπίσουν το όλο θέμα, και να μπορεί να ενισχύσει τους πολίτες με την παροχή αποτρεπτικών μέσων ως προς την διάδοση του ιού, όπως παροχή μασκών στον πληθυσμό, παροχή οδηγιών όσον αφορά την υγιεινή, θέση σε καραντίνα εν δυνάμει προβληματικών περιοχών, απολυμάνσεις δημοσίων χώρων κ.λπ.. Είναι ευθύνη της πολιτείας, να λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα αλλά και αντιμετώπισης, για όταν χρειαστεί.
Στα πάντα όμως στην ζωή, έχουμε πράγματα τα οποία δεν εξαρτώνται από εμάς, φερειπείν το τι θα κάνει η πολιτεία ή οι υγειονομικές αρχές, δεν το ορίζουμε εμείς αλλά η πολιτεία και οι υγειονομικές αρχές. Αυτό δεν μπορούμε προφανώς να το επηρεάσουμε. Από την άλλη όμως, υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να επηρεάσουμε και να επιδράσουμε, με τις δικές μας ενέργειες. Οι επαγγελματίες λοιπόν του τουρισμού, στην χώρα μας, θα πρέπει, εάν θέλουν, να καταστήσουν τις μονάδες τους, τρόπος του λέγειν virus-resistant, ήτοι ανθεκτικά τα ξενοδοχεία τους ή τουριστικά καταλύματά τους, ως προς τον ιό. Πράγματα που μπορούν να κάνουν οι ίδιοι, με τις δικές τους δράσεις.
Είναι σημαντικό να πούμε ότι οι δράσεις που θα αναφέρουμε, θα περάσουν – αυτός είναι ο σκοπός – ένα αίσθημα αυξημένης ασφαλείας προς τους δυνητικούς πελάτες – επισκέπτες, και συνεπώς, αυτοί θα έχουν ένα κίνητρο να χρησιμοποιήσουν το δικό σας ξενοδοχείο ή τουριστικό κατάλυμα, έναντι άλλων ανταγωνιστικών. Επομένως, όταν το πρόβλημα παρουσιαστεί στη χώρα μας, πάλι κάποιοι που δεν ανησυχούν και τόσο έντονα, θα εξακολουθούν να έρχονται στη χώρα μας είτε για λόγους αναψυχής και διακοπών, είτε για επαγγελματικούς, είτε για άλλους σκοπούς όπως π.χ. ιατρικούς, ιδίως όσον αφορά στον ελληνικό πληθυσμό που μεταβαίνει σε μια άλλη μεγάλη ελληνική πόλη. Δηλαδή σε κάθε περίπτωση, θα υπάρχουν Έλληνες ή ξένοι, οι οποίοι για τον έναν ή άλλον λόγο, θα εξακολουθούν να μεταβαίνουν σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα, και για διάφορους σκοπούς. Αυτοί, θα επιλέξουν για την διαμονή τους κάποιο ξενοδοχείο ή κάποιο κατάλυμα ή διαμέρισμα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Γιατί να μην επιλέξουν το δικό σας έναντι κάποιου άλλου, του ανταγωνισμού;
Για να επιλέξουν όμως εσάς, θα πρέπει εσείς, δηλαδή το ξενοδοχείο σας / κατάλυμα / διαμέρισμά σας, να τους δίδει κάτι που δεν θα το βρίσκει στον ανταγωνισμό, ήτοι όπως είπαμε πιο πάνω, να είναι virus-resistant. Όταν λοιπόν το ξενοδοχείο σας θα δηλώνει virus-resistant θα σημαίνει ότι έχετε ακολουθήσει από μόνοι σας, κάποια υψηλά στάνταρντς, τα οποία θα συμβάλλουν στο να προσφέρει αυξημένη ασφάλεια απέναντι στους ιούς. Και αυτό βεβαίως, είναι κάτι που μπορεί να επιδράσει εντόνως στο να προτιμήσει εσάς αντί για κάποιον άλλον, αν όχι σε όλο το εύρος πελατειακού κοινού, σίγουρα σε μεγάλες ομάδες, όπως των περισσότερο ηλικιωμένων που το ανοσοποιητικό τους δεν είναι τόσο ισχυρό όσο αυτών που είναι σε νεαρότερες ηλικίες, αυτών που έχουν πολύ μικρά παιδιά, τα οποία παρομοίως, δεν έχουν ισχυρό ανοσοποιητικό κ.λπ.. Πως όμως θα καταστήσετε την μονάδα σας virus-resistant;
Ένα ξενοδοχείο ή ένα τουριστικό κατάλυμα ή ένα διαμέρισμα βραχυχρόνιας μίσθωσης, δεν μπορεί να γίνει – προφανώς – νοσοκομείο, ωστόσο μπορεί να γίνει κατά τι περισσότερο virus-resistant, με απλές ενέργειες, όπως ενδεικτικά αναφέρουμε, πράγματα που μας ήρθαν στο μυαλό – προφανώς εσείς μπορείτε να σκεφτείτε και άλλα:
• Εάν είστε μεγάλη μονάδα, δηλαδή ένα ξενοδοχείο και όχι ένα απλό κατάλυμα / διαμέρισμα, καθώς ένα ξενοδοχείο έχει κάμποσα άτομα προσωπικό, να έχετε προμηθευτεί μάσκες, ίσως και γάντια, για όλο το προσωπικό, έτσι ώστε ο επισκέπτης να νοιώθει ότι δεν μπορεί να κολλήσει κάτι ενδεχομένως από το προσωπικό της μονάδας. Παραλλήλως να έχετε καδράκια που να αναφέρουν ότι οι μάσκες του προσωπικού, δεν σημαίνει ότι είναι ασθενείς, και γίνεται για την καλύτερη προληπτική ασφάλεια των επισκεπτών.
• Να έχετε στους κοινούς χώρους στο σαλονάκι, στη reception, δοχειάκια με απολυμαντικό τζελ καθαρισμού χεριών (όπως αυτό που έχουν τα νοσοκομεία), να έχουν στα τραπεζάκια χαρτομαντιλάκια μιας χρήσεως με απολυμαντικό υγρό, μπολάκια με καραμέλες τύπου φαρμακευτικές π.χ. με μέντα και ευκάλυπτο, έτσι ώστε οι διερχόμενοι από το ξενοδοχείο / τουριστικό κατάλυμα / διαμέρισμα βραχυχρόνιας μίσθωσης, να έχουν την ευκαιρία να απολυμάνουν τα χέρια τους και την στοματική τους κοιλότητα και οισοφάγο, μέσω του οποίου εγκαθίστανται οι μεταδιδόμενοι από τον αέρα ιοί, όπως και ο κορωνοϊός, στον ανθρώπινο οργανισμό.
• Να έχετε καδράκια σε πολλούς χώρους, στα δωμάτια, στις κοινόχρηστες τουαλέτες, στην τραπεζαρία, που να υπενθυμίζουν στους επισκέπτες να πλένουν με σαπούνι τα χέρια τους ή να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό gel (εάν έχετε τοποθετήσει τέτοιο στην μονάδα σας). Όσο και εάν είναι αυτονόητο, η υπενθύμιση θα αυξήσει τη συχνότητα απολύμανσης των χεριών και αναπόφευκτα, θα μειώσει τις πιθανότητες του να διαδοθούν ιοί στον χώρο σας.
• Θα πρέπει να υιοθετήσετε μια ανώτερη της συνηθισμένης καλής καθαριότητας των κοινών χώρων, ιδίως αυτών που μπορεί να πιάνουν οι επισκέπτες, όπως τραπεζάκια, βραχίονες καναπέδων, καρέκλες, πόμολα, χερούλια / χειρολαβές θυρών, βρύσες, κουπαστές σκάλας, κομβία ασανσέρ, πληκτρολόγια και ακουστικά τηλεφώνων, πληκτρολόγια Η/Υ κ.ά.. Κάντε μια βόλτα στο ξενοδοχείο σας: δείτε, τι ακουμπούν οι επισκέπτες αλλά και οι εργαζόμενοι; Κάντε την βόλτα και δεύτερη φορά, διότι στην δεύτερη φορά θα δείτε κάποια που δεν είδατε στην πρώτη και κάντε την και τρίτη. Φτιάξτε μια λίστα αυτών και δώστε έμφαση στην καθαριότητα και συχνή, συστηματική απολύμανσή τους. Όλοι αυτοί οι ιοί, είναι γενικά βραχύβιοι και επομένως, εάν η καθαριότητα είναι όπως αναφέραμε πιο δυνατή και σχολαστικότερη, προφανώς ακόμα και εάν ο κορωνοϊός ή κάποιος άλλος ιός όπως γρίπης, βρεθεί στους κοινόχρηστους χώρους σας, εσείς με αυτήν την πρακτική που αναφέραμε, είναι πολύ πιθανό να τον εξουδετερώσετε, πριν αυτός προλάβει να μεταφερθεί.
• Στα δωμάτια μπορείτε ενδεικτικά να έχετε: κάποιο απολυμαντικό για την στοματική κοιλότητα και οισοφάγο όπως Hexalen με το οποίο κάνεις γαργάρες και δεν χρειάζεται συνταγογράφηση, μπολάκια με φαρμακευτικού τύπου καραμέλες π.χ. με μέντα και ευκάλυπτο (πωλούν πολλά super-market και δεν είναι ακριβές), οινοπνευματική λοσιόν κ.ά.
• Στο menu που θα παρέχετε να βάλετε άφθονα φρούτα όπως μήλα (γνωστό πως ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα / an apple per day keeps doctor away) και πορτοκάλια που περιέχουν πολύ βιταμίνη C και κιτρικό οξύ, λεμόνι σε φυσική μορφή, φυσικούς χυμούς, μηλόξυδο, σκόρδο που στην φυσική του μορφή (ωμό) έχει πολύ ισχυρή αντιϊκή δράση, ρίγανη παρομοίως κ.ά.. Μάλλον θα πρέπει μαζί με τον μάγειρα / chef του ξενοδοχείου σας, να στήσετε ένα virus-resistant menu, καθώς πολλά από τα παραπάνω, μπορεί οι επισκέπτες να μην τα τρώνε ‘σκέτα’ αλλά ενταγμένα π.χ. σε μια σαλάτα τρώγονται άνετα και πολύ ευχάριστα. Επίσης διάφοροι ιοί μεταξύ των οποίων και ο κορωνοϊός, μπορεί να μεταδοθεί με την βρώση κρεάτων, αυγών, γι’ αυτό επιβάλλεται καλό μαγείρεμά τους, ορθό ψήσιμο. Διαφημίστε / προβάλλετε το healthy και virus-resistant / anti-virus menu σας, έτσι ώστε να ‘κερδίσετε’ κάποιους επισκέπτες σας που διαφορετικά θα έτρωγαν έξω – άρα θα είχατε διαφυγόντα κέρδη. Και μην υποτιμάτε καθόλου την καλή διατροφή, διότι ένα ισχυρό ανοσοποιητικό ξεκινά από αυτήν, είναι η βάση του – το είχε πει και ο Ιπποκράτης ότι η τροφή σας ας γίνει φάρμακό σας. Η καλή διατροφή θα δημιουργεί μια ασπίδα προστασίας στους επισκέπτες σας, απέναντι στους ιούς. Εάν παρέχετε πρωϊνό, μεσημεριανό, βραδινό, κάντε virus-resistant το menu όλης της ημέρας, αλλιώς, όποιο παρέχετε.
• Εάν έχετε ξενοδοχείο, να έχετε για παν ενδεχόμενο, θερμόμετρο για να μπορείτε να εντοπίσετε το δυνατόν ταχύτερα επίφοβες περιπτώσεις (που θα ανεβάσουν πυρετό και θα υπάρχει μια κάποια πιθανότητα να έχουν προσβληθεί από τον κορωνοϊό). Ίσως είναι καλό να συνεργάζεστε με έναν ή περισσότερους ιατρούς, που να βρίσκονται κοντά στη μονάδα σας, και να μπορούν ανά πάσα στιγμή, 24 ώρες το 24ωρο, εάν χρειαστεί σε επίφοβες περιπτώσεις να έρθουν και να ελέγξουν αμέσως αυτές, και να δώσουν σχετικές οδηγίες.
• Εάν το ξενοδοχείο σας είναι μεγάλο, πάρτε ένα δωμάτιό σας και διαμορφώστε το, ενδεχομένως με την σχετική καθοδήγηση ενός ιατρού, σε δωμάτιο καραντίνας για την περίπτωση που παρουσιαστεί κάποια επίφοβη περίπτωση, για άμεση προληπτική δράση – ούτως ή άλλως αργότερα και εφόσον συμβαίνει κάτι, θα αναλάβουν αναγκαστικά οι ιατροί και ο ασθενής θα μεταφερθεί σε νοσοκομείο.
Βεβαίως, όταν τα κάνετε όλα αυτά, θα πρέπει να τα προβάλετε – όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο, διότι σκοπός είναι οι ενέργειες που θα καταστήσουν την μονάδα σας virus-resistant, να γνωστοποιηθούν στο πελατειακό κοινό, για να έχει λόγους να προτιμήσει εσάς, αντί για κάποιον άλλον. Διότι διαφορετικά, δηλαδή εάν τα κάνετε χωρίς να τα προβάλλετε, απλώς θα αναλάβετε ένα αυξημένο κόστος, που χωρίς την προβολή των virus-resistant πρακτικών σας, δεν θα έχετε την αυξημένη εισροή πελατείας, για να ισορροπήσει και υπερκεράσει το αυξημένο κόστος. Συνεπώς, μπορείτε να αναφέρετε τις virus-resistant practices που θα έχετε υιοθετήσει, σε ένα εμφανές σημείο στο site σας, να περιλαμβάνεται στο signature που βάζετε στην μέσω e-mail αλληλογραφία σας (οπότε θα το βλέπουν όσοι σας διαβάζουν), να τα αναρτάτε και διαφημίζετε στις social media σελίδες σας κ.λπ.. Δείτε σχετικά, κάτω, στο τέλος του άρθρου, πραγματικό περιστατικό που εταιρία, προβάλλει τις προληπτικές πρακτικές της, όπως σας αναφέραμε.
Με τα παραπάνω, απλώς αναφέραμε ορισμένες ιδέες, για να δείξουμε ότι ακόμα και σε ένα αρκετά δυσμενές λόγω κορωνοϊού περιβάλλον, εσείς μπορείτε να δράσετε και να διαφοροποιηθείτε θετικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το τι ακριβώς θα πράξετε, θα πρέπει να το μελετήσετε και σχεδιάσετε εσείς. Κάντε οι εμπλεκόμενοι ένα brain-storming και αποφασίστε. Άλλωστε είναι η επένδυσή σας, η οποία θα δοκιμαστεί ενδεχομένως έως και έντονα, σε ένα δυσμενές περιβάλλον, που δείχνει, χωρίς να κινδυνολογούμε, αρκετά πιθανό, αφού βασίζουμε το σενάριο που περιγράψαμε, σε επιστημονικές πηγές.
Η όλη υπόθεση, θέλει σοβαρή αντιμετώπιση – και εσείς θα πρέπει να δράσετε σε όποια σημεία μπορείτε. Βεβαίως, μπορεί κάποιοι να ρωτήσουν: Είναι δυνατόν να μην καεί το δικό σου δέντρο, όταν το γύρω δάσος καίγεται; Εξαρτάται από το μέγεθος της γύρω φωτιάς. Εάν είναι σφοδρή δύσκολο να γλυτώσει και το δικό σας δέντρο, εάν είναι ήπια, είναι αρκετά πιθανό να γλυτώσει το δικό σας δέντρο.
Η ομάδα μας LOLplus Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις δεν σας συμβουλεύει και σας προτείνει μόνο τον ορθό φορολογικό σχεδιασμό της εταιρίας σας αλλά επίσης, προτείνει να ενισχύσετε την προνοητικότητα, τον επαγγελματισμό και τη ψυχραιμία σας, γιατί θα συμβάλλουν στην παρούσα κατάσταση θετικά υπέρ σας και υπέρ του τζίρου σας. Μην αδρανίσετε! Πράξτε!
της Χρύσας Σωτηράκη,
Λογίστρια–Φοροτεχνικός–Σύμβουλος επιχειρήσεων της ομάδας «LOLplus – Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις» www.lolplus.gr
Δίνουμε σημασία στη λεπτομέρεια… γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
* Τ: 211-409 73 18 / email : info@lolplus.gr
Διαβάστε επίσης:
Βραχυχρόνιες Μισθώσεις Κατοικιών και Σκαφών – Νέες ευκαιρίες;
Κορωνοϊός: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε ένα πραγματικό δείγμα εταιρίας (Autohellas Hertz) που ενημερώνει (και προβάλλει, όπως αναφέραμε), για τις προληπτικές ενέργειές της στα πλαίσια του προβλήματος του κορονωϊού: