Είσαι ξενοδόχος και θέλεις να αυξήσεις τις κρατήσεις σου και όχι μόνο; της Χρύσας Σωτηράκη
Το 4πτυχο «ήλιος, άμμος, θάλασσα και φιλοξενία» που παραπέμπει σε Ελλάδα και η αποφυγή ορισμένων χωρών για λόγους ασφαλείας (σύμφωνα με το ταξιδιωτικό πρακτορείο Thomas Cook ) έχει επηρεάσει θετικά την χώρα μας σχετικά με τον τουρισμό.
Σύμφωνα με στοιχεία των Financial Times, από το φθινόπωρο είχε παρουσιαστεί πτώση σε χώρες όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος, κάτι που οδήγησε σε αύξηση των κρατήσεων στην Ελλάδα κατά 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η τάση αυτή όμως είναι αρκετή για να αυξήσει τον τζίρο, τις κρατήσεις και την κερδοφορία της ξενοδοχειακής σας μονάδας;
Συμβουλή! Μην μένετε με τα χέρια σταυρωμένα!
Οι καιροί απαιτούν δράση και αντίδραση, απαιτούν επιχειρηματική σοβαρότητα και οργάνωση.
- Έχεις ξενοδοχειακή μονάδα (μικρή ή μεγάλη) ;
- Ναι
- Και τι κάνεις για να αυξήσεις το δικό σου μερίδιο από την «πίτα» των τουριστών που θα έρθουν στη χώρα μας;
- Α…δεν έμεινα άπραγος. Έκανα μια μικρή ανακαίνιση, προσέλαβα προσωπικό, συμμετέχω σε πλατφόρμες κρατήσεων, κάνω και ψιλοδιαφήμιση από τα social media. Λίγα είναι αυτά;
- Και θεωρείς ότι είναι αρκετές οι κινήσεις σου αυτές για να αυξήσεις τον τζίρο και την κερδοφορία σου σε μια σαιζόν με αύξηση τουρισμού; Λογικά τα ίδια θα έκανες και πέρσι…. πως πήγε η χρονιά σου; Μήπως δεν ήταν αυτό που προσδοκούσες; Μήπως ήθελες ή άξιζες παραπάνω…;
- ….μμμ (παύση και προβληματισμός)
Αυτή θα μπορούσε να είναι μια συζήτηση με κάποιον από εσάς (τους ξενοδόχους). Ερωτήματα και προβληματισμοί δικοί σας….
Εάν είσαι ευχαριστημένος με ότι τζίρους κάνεις, τότε σταμάτα το διάβασμα εδώ και καλή σου συνέχεια.
Εάν όμως θέλεις κάτι περισσότερο, συνέχισε να διαβάζεις το άρθρο αυτό γιατί μη ξεχνάς ότι οι επιτυχημένες επιχειρήσεις δημιουργούνται από την αλλαγή και τη βελτίωση και όχι από τη στασιμότητα.
Τα τελευταία 3 περίπου χρόνια έχω παρακολουθήσει μέσα από νούμερα και όχι λόγια ξενοδοχειακές μονάδες να αυξάνουν το τζίρο τους και να έχουν sold out κρατήσεις και ευχαριστημένους ξενοδόχους που πλέον νιώθουν σιγουριά για την πορεία του ξενοδοχείου τους σε επίπεδο κρατήσεων και φήμης.
Όχι δεν είμαι manager ξενοδοχείων, αλλά ως εξωτερικός συνεργάτης της 4 Hoteliers.gr κατέληξα για μια ακόμη φορά στο συμπέρασμα ότι ένας Ειδικός μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα… μέσω:
- Αποτελεσματικής διαχείρισης της ξενοδοχειακής μονάδας (hotel management)
- Ορθής οργάνωσης συστημάτων πωλήσεων με αποτελεσματικότητα στην αύξηση των πωλήσεων = αύξηση τζίρου και κρατήσεων και κατά συνέπεια αύξηση κερδοφορίας
- Στοχευμένες συμβουλές (ανά περίπτωση) για τη βελτίωση λειτουργίας τμημάτων της ξενοδοχειακής μονάδας
- Στοχευμένες συμβουλές (ανά περίπτωση) για την βελτίωση της φήμης της ξενοδοχειακής μονάδας στα socialmedia
- Εκπαίδευσης του προσωπικού στα ξενοδοχειακά προγράμματα για ορθή χρήση τους και αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων = καλύτερη λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας και συνεπώς λιγότερες χαμένες εργατοώρες, αποφυγή λαθών και μείωση παραπόνων πελατών.
Και ναι είχα την τύχη να γνωρίσω μια τέτοια περίπτωση, ένα Ειδικό, την 4Hoteliers.gr, μια εταιρία που σαφώς είναι από τις περιπτώσεις που δεν χρειάζεται διαφήμιση γιατί η δική της διαφήμιση είναι οι πελάτες της.
Είναι αυτό που λέμε στο marketing:
«Οι πελάτες μας “πουλάνε” τις υπηρεσίες μας, απλά διαδίδοντας σε γνωστούς, φίλους, συνεργάτες, κτλ. πόσο ικανοποιημένοι είναι, προτρέποντάς τους να συνεργαστούν μαζί μας. Δίχως να έχουν να κερδίσουν κάτι, τους κατευθύνουν να συνεργαστούν με εμάς»
O Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι είπε ότι
«Μερικά πράγματα δεν μπορεί κανείς να τα κρίνει, αν δεν τα έχει δοκιμάσει μόνος του».
Αυτό είναι και το πλεονέκτημα της 4 Hoteliers.gr.
Στελέχη με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τουρισμού και των ξενοδοχείων, μια έμπειρη ομάδα που διαθέτει τα απαραίτητα εφόδια, «εργαλεία» τα ονομάζω εγώ, για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά κάθε τι που μπορεί να βελτιώσει μια ξενοδοχειακή μονάδα (μικρή ή μεγάλη) και να την οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Θεωρώ ότι το «πιστεύω» της 4 Hoteliers.gr είναι ότι:
«Πετυχαίνει το στόχο της όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά»
…Οπότε ποιο θα είναι το επόμενο δικό σας Βήμα;
Αφήστε τη διαχείριση του ξενοδοχείου σας σε ειδικούς όπως η 4 Hoteliers.gr και Καλές δουλειές!
26.05.2017 /της Χρύσας Σωτηράκη, Λογίστρια–Φοροτεχνικός–Σύμβουλος επιχειρήσεων της ομάδας «LOLplus – Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις» www.lolplus.gr
Δίνουμε σημασία στην λεπτομέρεια… γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά! * Τ/Κ: 211-409 73 18 – 693 652 6000 / email επικοινωνίας: info@lolplus.gr
Δείτε ακόμη….
• Αναλυτικά η απόφαση για τις Βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων μέσω ψηφιακών πλατφορμών τύπου Airbnb
• Όλες οι αλλαγές για τη Βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (π.χ. μέσω Airbnb)
• «Εικονικές εταιρίες στην Βουλγαρία…Άρχισαν τα όργανα»
• Ίδρυση εταιρίας στο εξωτερικό = Λύση στη βιωσιμότητα της επιχείρησης ή παγίδα;
• Πως αντιδρά ο Έλληνας επιχειρηματίας στο υφιστάμενο μη φιλικό περιβάλλον επιχειρηματικότητας…
• Οδηγός Ελεύθερου Επαγγελματία: Τι οφείλει να γνωρίζει… Σημεία S.O.S.!
Δίνουμε σημασία στην λεπτομέρεια… γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
Η ομάδα της LOLplus «LOLplus Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις» κοντά σας σε κάθε σας βήμα…
- Πλήρη Λογιστική Φορολογική παρακολούθηση και Εργατικά
- Ορθός Φορολογικός Σχεδιασμός
- Επιχειρηματική Στρατηγική
- Σύγχρονο Management–Marketing–Branding
{Εξειδίκευση και σε Φορολογικά – Λογιστικά – Εργασιακά θέματα στον Τομέα Ξενοδοχείων & Τουρισμού}
Τηλεφωνικό κέντρο: 211-409 73 18 /εταιρικό κινητό 693 652 6000 / email επικοινωνίας: info@lolplus.gr