Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες
Στατιστικές έχουν δείξει ότι:
- η πιθανότητα να αγοράσει από εσάς ένας νέος Πελάτης είναι περίπου 5-20% ενώ
- η πιθανότητα να αγοράσει από εσάς ένα υφιστάμενος Πελάτης σας είναι 60-70%
Επίσης λαμβάνοντας υπόψη μας την ένταση των συναισθημάτων:
- 4 αρχικές θετικές αλληλεπιδράσεις με τον Πελάτη ισούνται με 1 αρνητική ενώ
- 1 αρχική αρνητική αλληλεπίδραση ισούται με 12 επόμενες θετικές
Τέλος σε 100 δυσαρεστημένους Πελάτες
- μόνο το 4% θα σας ενημερώσει πως δεν είναι ευχαριστημένοι ενώ
- το 96% δεν θα σας πει τίποτα και από αυτούς το 91% δεν πρόκειται να αγοράσει ξανά από εσάς
Έτσι εξηγείται η «εξαφάνιση» κάποιων πελατών σας
Και ναι θα μπορούσατε να το είχατε αποτρέψει, εάν… είχατε ορίσει διαδικασίες Εξυπηρέτησης Πελατών, ένα είδος after sales επικοινωνίας...
Οφέλη της after sales επικοινωνίας:
- ενημερώνεστε για τυχόν παράπονο του πελάτη και «βρίσκετε» εγκαίρως λύση προς αποφυγή δυσαρέσκειας του πελάτη και μελλοντικής απώλειας του από το πελατολόγιο σας.
- διατηρείτε προσωπικές σχέσεις με τον πελάτη, γιατί του δίνετε αξία ακόμη και μετά την πώληση. Του δείχνετε ότι είναι σημαντικός για εσάς και πριν και μετά.
- υπενθυμίζετε την παρουσία σας και δεν του αφήνετε το περιθώριο να σκεφτεί να απευθυνθεί σε άλλο «σημείο» πώλησης ή παροχής υπηρεσίας, ακόμη και αν κάνει έρευνα αγοράς.
- «ανεβάζετε» την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας που λαμβάνει (value for money), γιατί του παρέχετε αναβαθμισμένη – ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
Έρευνα του 2011 της American Express, έδειξε ότι 7 στους 10 πελάτες προτίθενται να πληρώσουν πιο ακριβά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αρκεί να γνωρίζουν ότι θα τους προσφερθεί ανώτερη, ποιοτικότερη Εξυπηρέτηση Πελατών.
- διασφαλίζετε την επαναληψιμότητα της αγοράς από τον πελάτη, συνεπώς και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης σας.
- κερδίζετε την εμπιστοσύνη του πελάτη, γιατί είναι πολύ σημαντικό για τον πελάτη να γνωρίζει ό,τι θα είσαστε δίπλα του και ότι θα ανταποκριθείτε έγκαιρα στο πρόβλημα του σε κάθε στιγμή.
- ενδυναμώνετε τη φήμη του εταιρικού σας Brand, γιατί έχετε δημιουργήσει πελάτες που είναι ικανοποιημένοι αγοράζοντας από εσάς.
Μη ξεχνάτε τα σοφά λόγια του Philip Kotler, Αμερικανού γκουρού του Μάρκετινγκ
«Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες»
Αφήστε την κακή εξυπηρέτηση για τους ανταγωνιστές σας.
Αξιολογήστε το υφιστάμενο πελατολόγιο σας ορθά και φροντίστε για τη διατήρηση του, γιατί το υφιστάμενο πελατολόγιο σας, θα σας φέρνει τα κέρδη μέσα από τις επαναλαμβανόμενες αγορές του.
Βάλτε τον πελάτη σας πάνω από όλα…. γιατί αντιπροσωπεύει το βασικό ποσοστό των πωλησιακών σας στόχων και το οξυγόνο της επιχείρησης σας, ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης και αβεβαιότητας.
01.11.2016 /της Χρύσας Σωτηράκη, Λογίστρια–Φοροτεχνικός–Σύμβουλος επιχειρήσεων της ομάδας «LOLplus – Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις» www.lolplus.gr
* Τ/Κ: 211-409 73 18 – 693 652 6000 / email επικοινωνίας: info@lolplus.gr
Σας προτείνουμε για την κατάρτιση & εξειδίκευση σας: Be Your Best Be Euepixeirein
… γιατί όπως είπε και ο Jack Welch, γνωστός CEO της General Electric «Εάν δεν έχετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μην βγαίνετε στον ανταγωνισμό»
Δίνουμε σημασία στην λεπτομέρεια… γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!
Η ομάδα της LOLplus – Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις κοντά σας σε κάθε σας βήμα…
- Πλήρη Λογιστική Φορολογική παρακολούθηση και Εργατικά
- Ορθός Φορολογικός Σχεδιασμός
- Επιχειρηματική Στρατηγική
- Σύγχρονο Management–Marketing–Branding
Τηλεφωνικό κέντρο: 211-409 73 18 /εταιρικό κινητό 693 652 6000 / email επικοινωνίας: info@lolplus.gr
Δείτε ακόμη…
• Ίδρυση εταιρίας στο εξωτερικό = Λύση στη βιωσιμότητα της επιχείρησης ή παγίδα;