Ανέβασε τη διάθεσή σου και ξεκίνα το κυνήγι για νέους πελάτες…

Ανέβασε τη διάθεσή σου και ξεκίνα το κυνήγι για νέους πελάτες… της Χρύσας Σωτηράκη

Επόμενο στάδιο διαδικασίας πώλησης; H προσπάθεια για αναζήτηση νέων πελατών.

Έχει αποδειχθεί στην πράξη, όμως, ότι ακόμη και επαγγελματίες πωλητές, έχοντας χάσει τον ενθουσιασμό τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, αδυνατούν να παρακινήσουν τον εαυτό τους να σηκώσουν το τηλέφωνο και να προβούν σε ανεύρεση νέων πελατών.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της κρίσης, οι πωλήσεις θα συνεχίσουν να γίνονται…

Ο κόσμος θα συνεχίζει να «κατακλύζεται» από αποκαρδιωτικά μηνύματα και σενάρια καταστροφολογίας από τις ειδήσεις, αλλά ο κόσμος δεν πρόκειται να σταματήσει να αγοράζει. Όπως ο ήλιος δεν πρόκειται να σταματήσει να ανατέλλει ή να δύει.

Το δεδομένο είναι ένα: υπάρχει ακόμα δουλειά στην αγορά, εξακολουθούν να γίνονται πωλήσεις, γιατί απλά υπάρχει κόσμος που θέλει να καλύψει τις ανάγκες του ακόμη και σε περιόδους κρίσης. Σαφώς η κατανάλωση στην αγορά έχει υποστεί μείωση σε σύγκριση με μερικά χρόνια πριν και είναι φυσικά χρειάζεται περισσότερος χρόνος, κόπος και εναλλακτική νέα προσέγγιση για να εντάξεις την υπηρεσία ή το προϊόν σου στο ποσοστό υπηρεσίας/προϊόντος που θα επιλέξει το κοινό για να αγοράσει.

Στατιστικά αξιολόγησης της PsychTests SA σε 650 έμπειρους διαπραγματευτές έδειξαν ότι:

• στο 40% έλειπε η αυτοπεποίθηση και

• στο 70% δεν άκουγαν τι έλεγε ο απέναντί τους

Βασικό πρόβλημα για το μεγαλύτερο αριθμό επαγγελματιών είναι να επιβληθούν στον εαυτό τους, να καταφέρουν να μην επηρεαστούν από το αρνητικό κλίμα της αγοράς, να παρακινήσουν τον εαυτό τους να ξεκινήσει. Το 1ο βήμα είναι το δύσκολο. Εφόσον γίνει η αρχή τότε παίρνει η δουλειά μια ροή και δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. 

5 Βήματα προκειμένου να ανεβάσεις τη διάθεσή σου και να ξεκινήσεις το κυνήγι για νέους πελάτες:

Στάση του σώματος: Στάσου στον καθρέφτη και δοκίμασε στάσεις του σώματος σου ώστε να υιοθετήσεις μια στάση που θα σου προσδίδει αυτοπεποίθηση. Συντόνισε σώμα και μυαλό, γιατί αυτά τα 2 είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Οποιαδήποτε γκριμάτσα κατσουφιάσματος ή απογοήτευσης που δηλώνει ότι είσαι πεσμένος, χρωματίζει το τόνο της φωνής σου στο τηλέφωνο. Οπότε γίνεται αντιληπτό, ακόμη και αν κάποιος δεν σε βλέπει. «Μα τι να κάνω, αναρωτιέσαι; Έτσι νιώθω;» Χαμογέλα… ναι καλά άκουσες… Χαμογέλα και κράτα το σώμα σου σε ορθή δυναμική στάση. Αυτομάτως η ενέργεια αυτή θα διοχετευθεί όχι μόνο στο σώμα σου αλλά και στη φωνή σου.

Προετοιμασία και Εξάσκηση επικοινωνίας: Έχεις σωστή στάση και ψυχολογία, οπότε το επόμενο βήμα είναι να κάνεις πρόβα τα σενάρια επικοινωνίας σου. Μη ξεχνάς δεν είσαι στο σχολείο, για να τα μάθεις απέξω… Σημασία είναι να είσαι προετοιμασμένος και να ξέρεις τι θα απαντήσεις με σιγουριά και πειθώ σε κάθε περίπτωση…

Προγραμμάτισε και θέσε όριο τηλεφωνημάτων: Όρισε ένα μικρό στόχο τηλεφωνημάτων (μείνε σε αυτό τον αριθμό) και απλά ξεκίνα. Πρόσεξε… μείνε πειθαρχημένος στον αριθμό τηλεφωνημάτων, γιατί είναι σημαντικό να παραμένεις σταθερός στα όρια που θέτεις.

Απολογισμός και Επιβράβευση: Μετά την ολοκλήρωση των τηλεφωνημάτων, κάνε παύση, αξιολόγησε τα αποτελέσματα, επιβράβευσε τον εαυτό σου και εντόπισε τα σημεία που πρέπει να βελτιώσεις και τα σημεία αποδείχθηκαν αποδοτικά και πρέπει να κρατήσεις. Και ναι επιβράβευσε τον εαυτό σου, ακόμη και αν δεν έχεις επιτύχει κάποια πώληση, γιατί έχεις «ανοίξει» το δρόμο για μια μελλοντική πώληση.

Επανάληψη και επιμονή: Έχε επιμονή και υπομονή και επανέλαβε μέχρι να επιτύχεις την πώληση. Αξιολόγησε τα αποτελέσματα και μη ξεχάσεις να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου για την προσπάθεια. Ξεκίνα για το επόμενο τηλεφώνημα.

Μη ξεχνάς ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Κάνε τη διαφορά!

Σε ένα περιβάλλον δύσκολο και αποκαρδιωτικό, διατήρησε την θετική σου ενέργεια και αυτοπεποίθηση. «Οπλίσου» με ανίκητο όπλο σου τον ενθουσιασμό και κάνε τη διαφορά.

Οι πελάτες ανταποκρίνονται θετικά στη διαφορά και στην θετική ενέργεια…. Κάνε τους να μη σε ξεχνάνε και να σε θυμούνται κάθε φορά που θέλουν να καλύψουν μια ανάγκη τους με υπηρεσία ή είδη που πουλάς εσύ…

Κάνε το επόμενο βήμα. Ξεκίνα! Προετοιμασία και Εξάσκηση, Προγραμματισμός, Επιβράβευση και Επανάληψη.

…Τι περιμένεις; Κατέκτησε ένα μερίδιο της αγοράς, είναι δικό σου αρκεί να το πιστέψεις ! 

21.10.2016 / Χρύσα Σωτηράκη – Λογίστρια – Φοροτεχνικός – Σύμβουλος επιχειρήσεων

/ Xrisa Sotiraki – Ex. Account Manager-Business Consultant – LOLplus.gr Team – Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις



 Προτεινόμενα άρθρα περιόδου:

Ερώτημα σχετικά με Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα οντότητες

• Συχνές ερωτήσεις για ελεύθερους επαγγελματίες και αυταπασχολουμένους που υπάγονται στην ασφάλιση του Ε.Φ.Κ.Α. από 01.01.2017

Καταχώρηση επιταγών – αξιογράφων βάσει Ε.Λ.Π.

• Ποιες είναι οι Δαπάνες, αναλυτικά, που χτίζουν αφορολόγητο – Εξαιρέσεις και ειδικές περιπτώσεις

• Ίδρυση εταιρίας στο εξωτερικό = Λύση στη βιωσιμότητα της επιχείρησης ή παγίδα;

Όλες οι αλλαγές για τη Βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (π.χ. μέσω Airbnb)


Δίνουμε σημασία στην λεπτομέρεια… γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!

Η ομάδα της LOLplus – Λογιστικές Ολοκληρωμένες Λύσεις κοντά σας σε κάθε σας βήμα…

  • Πλήρη Λογιστική Φορολογική παρακολούθηση και Εργασιακά-Ασφαλιστικά
  • Ορθός Φορολογικός Σχεδιασμός
  • Επιχειρηματική Στρατηγική
  • Σύγχρονο Management–Marketing–Branding 

{Εξειδίκευση και σε Φορολογικά – Λογιστικά – Εργασιακά θέματα για Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα οντότητες, όπως ΣΩΜΑΤΕΙΑ – ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ – ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ – Αστικές Μ.Κ.Ο. – Ιδρύματα και Ειδικές περιπτώσεις ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. – ΚΟΙ.Σ.Π.Ε.}

Τηλεφωνικό κέντρο: 211-409 73 18  /εταιρικό κινητό 693 652 6000 / email επικοινωνίας: info@lolplus.gr